Electron u biraz araştırdım, evet bazı ihtiyaçlarımıza cevap verecek gibi
fakat bazı ihtiyaçlarımızda zorlayacak gibi. Bizde QT veya Lazarus arasında
gidip geliyoruz. Lazarus un gelişimi biraz yavaş gibi. freepascal ile
normal yazabiliriz. Lazarusta mecburen bazı amaçlar için kendi komponent
paketimizi yazmamız icab edecek. QT nin de css gibi komponent tasarımlarını
beğendim. hemen hemen tüm komponentleri bu şekilde özelleştirmek mümkün
oluyor, hatta kendinize özgü dizayn temaları da yapabilirsiniz ve bu hoş
bir durum. Yıllardır c,c++ yazmadım, ilkte biraz bocalamaca yaşayacağım
gibi ama QT daha mantıklı geliyor.