Dünyanın en eski filozofik sorularından birine cevap arıyorsun gibi hissettim.

bir bilgisayarı farklı yapan hangi parçasıdır? sen cpu ya göre yaparsan cpu
değiştirilirse o pc artık farklı bir pc midir? grafik kartı değişirse yada hdd
değişirse? tüm parçalarını bile tek tek değiştirsek o pc aynı pc nin devamı
olduğu sürece farklı pc demek mümkün mü?

https://tr.m.sansursuzwikipedia.org/wiki/Theseus%27un_gemisi

⁣Sent from TypeApp ​