Selamlar,

Aslinda yapmaniz gereken Wordpressin icine istediginiz tablolari PHP ile
cekmek olacaktir en basit hali ile.

Ayrica isterseniz Laravel/Yii vs gibi bir frameworku WP nin icine embed
ederseniz daha zahmetsiz islerinizi halledersiniz. En azindan Yii2 icin
konusayim uygulama nesnesini calistirmadan daha yaratirsaniz da tum
framework featurelarina ulasirsiniz zahmetsizce. Biraz deneysel olur ama
olur.

Saygilarimla,