30.05.2018 23:24 tarihinde Sezgin Bulut yazdı:
> Merhaba üstadım
>
> Veritabanında alt üst kategoriler ile alt kategoriden yeni sınırsız
> kategori oluşturma ve bu kategorilerindeki ile reçete yapabileceğiniz
> düşünüyorum.  Buna benzer js projemde iş akışını bu şekilde mantığını
> tasarladım. Bahsettiğiniz gibi iç içe karışık bir sorunla
> karşılaşacağınızı düşünmüyorum. Veritabanında  alt üst kategori id
> verebilirseniz sorununuz çözülebilir.

Merhabalar,

Teorik olarak alt ve üst ürünün birbirinden hiç bir farkı yok ama!
Neticede bir üst ürün olan marş motoru detayı kollektör ve
elektromıknatıs diyebilirsiniz.

Ancak aynı marş motoru bir otomobil motorunun alt parçası (bileşeni) de
olabilir. Bunu ayırmak çok zor!

LibreOfis Calc nasıl çözmüş mesela?????

Kolay gelsin,
Mucip:)