Selamlar Mucip,

Aklıma hızlıca gelen iki çözümü yazayım,

CASE ile;
select *, case when gc=1 then 'GİRİŞ' when gc=-1 then 'ÇIKIŞ' end as hareket_yonu from veri;

CTE ile;
with k (a,b) as (values (1,'GİRİŞ'),(-1,'ÇIKIŞ')) select id,miktar,gc,b as hareket_yonu from veri left join k on veri.gc = k.a;

İstersen view, rule vs. kullanarak da çözüm seçeneklerini bir miktar genişletebilirsin. Aynı zamanda ENUM veri tiplerine de bakmanı öneririm.

İyi çalışmalar.

İyi çalışmalar.
Samed YILDIRIM