Herkese Merhaba,

PHP ile yazılmış bir uygulamamız var. Bu uygulamada bir tablodaki tek
bir kayıdı zaman zaman düzenlememiz gerekiyor. Evrak numarası ile
çağrılan kayıtta tutar, sayı, tip gibi alanlar var ve
değiştirilebiliyorlar. Şu anda PHP kodlarında dönen veriyi update eden
bir SQL ile kaydı güncelliyoruz. Bu güncelleme sonrasında etkilenen
satır sayısı 0 olur ise hiç bir veri değiştirilmedi hatası veriyoruz,
güncellenen veri varsa log tablosuna evrakta düzenleme yapıldı kaydı
yazıyoruz. Buraya kadar her şey güzel. Şu anda veri değişimi yapılan
alanları da kaydetme ihtiyacımız belirdi. Mesela tutar alanı değişti ise
bunu, hem tutar hem tip değişmiş ise bu ikisinin değiştiği bilgisini
loglamak istiyorum. Bu işi yaparken kullanılacak en iyi mantık ve
algoritma nedir bilmediğim için sizlere danışmak istedim. Bu tip bir
veya daha çok alanda update değişiminde nasıl log alınır?

Saygılarımla..