Merhabalar,

CNC tezgahlara gönderilen (Lazer, Punch) g kodları var. Dileyenler de ağ üzerinden bu dosyalara ulaşıp "Acaba burada neyi kesmişler? Neyi üretmişler?" diye bakabilsinler istiyorum. Bilgi dağılsın istiyorum. Tekelde kalmasın istiyorum.

Şöyle bir şeyler buldum.

https://wiki.shapeoko.com/index.php/Previewing_G-Code

Bir de merak edenler için webdeb görülebilen: https://ncviewer.com/ ve http://nraynaud.github.io/webgcode/ var.

Bu da güzel. Olmadı Qt/C++ programından doğrudan bu sayfayı açtıracağım ama kendi kodum içinde olsa daha güzel olabilirdi. Gerçi ağırlaştırmamak için harici exe de çağırabilirim. O da:

https://github.com/jtronics/G-Code-jViewer/commits/master

Faydalı eserler... :)

Kolay gelsin,
Mucip:)