Merhabalar,

İşin aslı, Rpi ben pek tatmin etmedi!?

Python ile RFID kartı okuyup okuma bilgilerini de SQLite veritabanına yazmayı denemiştim zamanında. SD karttan mıdır bilmiyorum?! Çok yavaş yazıyordu. Program çok yavaş kalıyordu.

O zamanlar BananaPi kullanmıştım sanırım ama şimdi Rpi 3+ kullanıyorum ve yine de çok doyurucu gelmedi bana :(

Ama derlenmiş kodu çalıştırdığımda C++ ile daha yüksek performans gördüğüm açık. ;-)

Kolay gelsin,
Mucip:)