Merhabalar,

Kastettiğiniz yeni bir dağıtım çıkartıp yüklemek gibi mi? Asşında mantıklı. Zira Rasbian Buster yüklü. Hali ile her şey var. Benim istediğim Qt ile yazılmış ve sadece seri porttan bilgi çekecek ve onu da dahili SQLite veritabanına yazacak bir donanım. Bu bağlamda çok teferruatlı bir şey istemiyorum. Hatta olmaması gerekir! Tek yaptığı iş bu olmalı! Kullanıcı başka bir şey yapamamalı!

Sanırım Rpi veya benzeri kartları gömülü sistem olarak kullanmak daha doğru olacak ama Qt ile yazılmış programın çalışabilmesi için bir sürü takla atmak gerekmez mi o zaman? :(

Sıkıntılı iş... Ama olursa da dadından yenmez yani... :(

Kolay gelsin,
Mucip:)