Merhaba Ömer Bey,

Bu fikrinize çok katılmadığımı söylemek isterim. Esasen ciddi sağlam. Eskiden yoğun bir şekilde bir kaç projede kullanmışlığım var. Ama son zamanlarda PostgreSQL ile uğraştığımdan unutmuşum kendilerini. ;-)

Şimdi yeniden hatırlama evresini yaşıyorum.

Aslında güzel bir arayüz bulamadım! SQLiteStudio ve SQlite browser kullanıyorum. Her iki görüntüleyici ile aynı dosyayı açıyorum. Birisi Foreign_key desteğine ON diyor diğeri OFF?!

Kamera şakası gibi??? :-P

Bir kaç tane güzel görüntüleyici hatırlıyorum ama onlar da win platformundaydı... :-(

Bakacağız artık...

Kolay gelsin,
Mucip:)