Merhabalar,

Çok farklı olmadığını düşünerek buraya sormak durumunda kaldım. Şimdiden kusura bakmayın.

Android Studio ile yazdığım ve resim çeken, çektiği resmi sunucuya gönderen bir uygulamam var. Kaç versiyonda yazdığımı hatırlamıyorum. Yazdığım bilgisayara da ne yazık ki ulaşamıyorum! :(

Yeni bilgisayara AndroidStudio kurdum. Versiyon 3.5 olmuş. Eski bilgisayarda çalışan ve Huawei tablet ve Samsung telefonda test ettiğim ve halen çalışan uygulama 3.5 versiyonda kamerası normalde olduğu gibi çalışmaz oldu!

Resim çeker çekmez "Onayla/Reddet" simgelerinin gelmesi gerekiyordu ama artık simgeler gelmiyor ve yeniden resim çekme durumuna düşüyor.

Bu arkadaşlar neyi değiştirmiş olabilirler ki?...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)