Merhanalar,

Gugıllayınca yazdırılacak şeyin resim gibi davrandığına dair şeyler okudum. Normalde bie metin dosyayı yazıcıya göndermek gibi davranmıyor anladığım?

Mesela bir pdf dosya gönderilebiliyor mu? Yani programımız içinde bir etiket veya barkod yazdıracağız. Bu bilgiyi pdf veya bmp formatına çevirip mi yazdırıyoruz? İşin yöntemini merak ediyorum açıcası...

Örnek bir kod yakalayamadım. Herhangi bir dilede olabilecek örnek bir etiket yazdıran kod olsa da olur.

Kolay gelsin,
Mucip:)