Merhaba,

Barkod yazdırdığınız printera göre farklı yöntemler mevcut oluyor. Mesela zebra
printer ile çalışma şansım oldu. Zebranın standart bir formatı var, o şekilde
hazırlayıp printer portuna direkt veriyi gönderdiğimde en verimli sonucu
almıştım.
Zebra designer isimli bir uygulama da etiketi tasarlayıp kendi formatında
çıktıyı alıyor ve gerekli kısımları placeholder ile değiştirerek kullanıyordum.
Yine aynı printerın imaj ve pdf girdi yöntemleri de vardı fakat onlarla
zebranın kendi print code’ları kadar verimli bir sonuç elde edememiştim, illa
benim oluşturduğum pdf tasarımından konum boyut olarak farklı basıyordu. Örnek
kodları maalesef bulamıyorum, 6-7 yılı geçmiştir.

Kolay gelsin,
Şamil