Selam, kodu basıyor ama bir tarayıcı tarafından valid bir dom objesi oluştuğu
ve tarayıcı tarafından yorumlandığında çıktısı boş olduğu için göremiyorsunuz.
Kaynağa bakarak görebilirsiniz ya da ekrana şu şekilde basmayı deneyin.

echo htmlspecialchars($xmlData, ENT_QUOTES);

Bu sayede < > karakterlerin &lt; ve &gt; replace edilmiş olacak.