Merhabalar,

PHP ile veritabanına bağlanarak veri alan bir rapor ekranım var. Cron'a bağlayarak her gece bu rapor ekranının sunucu üzerinde bir lokasyona HTML dosyası olarak kaydolmasını istiyorum. Gün sonu raporu gibi düşünülecek. Her gün sonunda rapor oluşturularak saklanacak. Sonraki günlerdeki değişiklikleri farkedebilmek için.

Aşağıda bir şeyler buldum ama nedense kayıt işini çözemedim. İzin falan mı vermek gerekiyor bilemedim?

https://stackoverflow.com/questions/3775281/save-current-page-as-html-to-server

İstendiğinde rapor ekranı üzerindeki bir tuşa basarak da raporun saklanabilmesi harika olurdu. 😉

Önerilere açığım.

--
Kolay gelsin,
Mucip:)