Robbie Capp
Equity Analyst badania.
E-mail: robbiecappu...@outlook.com

Cześć przyjacielu,

Jestem Robbie Capp Equity Research Analystat Banku z Londynu, Ulica: 1
Finsbury Avenue Londyn, EC2M 2PP w Londynie (UBS AG, Bank Inwestycyjny)
Piszę o propozycji biznesowych, które będą ogromne i
wzajemne korzyści dla nas obu. To może Cię
zainteresować wiedzieć, że w moim departamencie, jako szef
Equity Research Analystat, odkryłem pewną sumę 18,5 £
Million (osiemnaście milionów pięćset tysięcy Great
British Pounds Sterling) na koncie należącym do jednego z
naszego późnego zagranicznego klienta amerykański inwestor
(GUARCH VIVIAN) był zaangażowany w katastrofie lotniczej na 21
lutego 2008 roku; Santa Barbara Airlines.

Jednak wybór skontaktować się budzi z charakter geograficzny,
gdzie mieszkasz, w szczególności ze względu na
wrażliwość transakcji i tym
poufność w niniejszym dokumencie. Teraz nasz bank został
czeka na którykolwiek z krewnymi, aby się-up na roszczenia bez
powodzenia w ciągu roku. Ja osobiście byłem
niepowodzeniem w odnalezieniu krewnych; Szukam Twojej zgody, aby
zaprezentować Państwu jak najbliższych krewnych /
Beneficjenta do zmarłego tak, że wpływy z tego konta
wyceniono na 18,5 mln £ Brytyjski funt szterling Wielki może być
wypłacane i przekazywane do was jako nazwany najbliższych
krewnych / beneficjenta.

To będzie wypłacane lub udostępniane w tych procentów, 55%
do 45% mnie i dla Ciebie. Mam zabezpieczone wszystkie niezbędne
dokumenty prawne, które mogą być wykorzystane do wykonania kopii
zapasowej tego twierdzenia. All I need to wypełnić swoje
nazwiska do dokumentów i zalegalizować go w sądzie, aby
udowodnić Ci za prawowitego beneficjenta. All I wymagają teraz
jest uczciwy współpracy, poufności i zaufania w celu
umożliwienia nam widzi poprzez tę transakcję.
Gwarantuję, że będzie to wykonane zgodnie zakresem
zabezpieczonych prawem rozwiązanie, które będzie chronić
komputer z wszelkich przypadków naruszenia prawa. Proszę Po
rozpatrzenia i akceptacji tej oferty, należy natychmiast
wysłać do mnie następujące informacje.

- Twoje pełne imię:
- Twój Adres kontaktowy:
- Twój bezpośredni numer Telefon komórkowy:
- Twoja data urodzenia:
- Twój zawód:
- Twój prywatny e-mail:

Więc mogę wysłać swoje dane do naszej bazy danych
banku, aby pojawić się w systemie bankowym, które są o
nazwie najbliższych krewnych / spadkobierców beneficjenta funduszu, a
następnie będę prowadzić komunikację z UBS Bank
Inwestycyjny do natychmiastowego uwolnienia i transferu Fundusz do ciebie,
czekam na twój natychmiastowej odpowiedzi na mój prywatny e-mail:
Robbiecappubs1 @ outlook.com, więc możemy od razu
rozpocząć transakcję.

Twoja odpowiedź jest bardzo ceniona.

z poważaniem,