03-03-2012 00:51 tarihinde, Mehmet Özgür Bayhan yazdı:
Burada atlanan bir nokta var.

Madde IX. başlığı altında yazılanlar her halukarda tartışılır.

Ama özgür yazılım ilk defa bir parti programında yer alıyor ki bu oldukça önemli bir nokta.

Bu açıdan takdir ediyorum.Senelerdir siayasilerin vurdumduymazlığından ötürü LKD nin yapamadığını yaptılar.

Uygulamaya geçilirse güzel olacağı kanaatindeyim.

Keza bu gün Milli eğitim tarafından onaylı Meslek liselerinde okutulan kitapları hiç inceledinizmi bilmiyorum ama tamamı *Windows *tabanlı yazılımları anlatıyor.M.S.Word-excel vs.

İşin bu kısmı garip değil de kamusal alana özgür yazılım zorunluluğu getirilmesi mi garip? (:

Onlar yanlış yapıyor diye aynı yanlışı biz de mi yapalım :)
Ortadaki çelişki şu; Yazılımın adı özgür ama kendisi bir dayatma olarak karşımızda.

Bir siyasi partinin özgür yazılıma bu denli önem vermesi diğer liste sakinleri kadar beni de çok sevindirdi. Görüşlerimi de destek olabilirim umuduyla paylaştım zaten :)