Onur tekrar okuyunca yanlış anlaşılacak şekilde anlattığımı
farkettim.Yaptığım patch alsa ile ilgili değil.Yukarıda bahsettiğim oss
patch'i.Ve kendisi otomatik yapıyor rc. scriptiyle her kerneli
güncelledikten sonra açılışta.

*"^^ OSS yanılmıyorsam yine gelişimini durdurdu (reddit'in yalancısıyım)*"

Samed evet bende öyle biliyordum ama geçen gün 1-2 ay kadar önce yeni bir
paket çıkarttıklarını farkettim.Neyin nesidir bilmiyorum.Sonuç olarak
çalışıyor.Çalışmayan alsadan iyidir.  (:

Aynı şekilde bende düşündüm pacman.conf dan kerneli güncelletmemeyi ama
başıma daha çok sıkıntı açacağını farkettim tahmin ettiğin nedenlerden
dolayı.Chakra'yı en son kurcaladığımda modülerlik dışında arch a pek bir
şey eklememişler gibi gelmişti.Şu an durumu nasıl bir bilgin varmı? Ve
dediğin gibi Mageia'ya da bakacağım bir.isyankar mandrivacı amcalara (((:

Bakalım.Open suse de yaramadı...