Selam,

Linux Mint Facebook sayfasından alıntıdır. Kapanmıyor, iletişim kurarak
destek olabilirsiniz.

hantal yapı yerine daha dinamik bir yapıya geçiş yapılıyor, SMF üzerine
inşa edilen forum Vbulletin gibi daha kaliteli bir yazılıma terfi edecek ve
giriş sayfamız Drupal tabanıyla forumla koordineli olarak çalışacak. Bütün
topluluktan biraz sabır istiyoruz. Linux Mint Türkiye proje sorumlusu Murat
Yüksel. (Sorularınız için mu...@linuxmint.org.tr mailini kullanabilirsiniz)
İlgililere duyurulur.
Saygılarımla,

Ozgur

2 Ağustos 2013 22:34 tarihinde Yasin Aydin (PP-TR) <