Biz devlet olarak M$'in can-ı gönülden destekçisi olmaya bayılıyoruz
gerçekten.

Öte yandan, eşim öğretmen olduğu ve Milli Eğitim Bakanlığı'nın muhteşem
sistemleri IE dışında bur tarayıcıda çalışmak bir yana, IE'de bile zor
çalıştığı için evde Windows yüklü bilgisayar bulundurmak zorunda
kalanlardanım ben de.