Ne bu hükümet ne de öncekiler de Linux sistemlerle ilgili bir adım görmedim
maalesef. Ben bildim bileli kurum siteleri hep IE uyumluydu hatta son yıllarda
ilginç şekilde IE dışında da browserlarla çalışanların sayısı baya arttı..
Milli eğitim dışında IE zorunlu var mı bilmiyorum?

Aydın YAKAR

@Mobile

26 Eyl 2013 tarihinde 12:00 saatinde, linux-sohbet-requ...@liste.linux.org.tr