Eleştirinde haklısın.  Kendisine iletirim.

From: LinuxOytun [mailto:oytune...@linux.com]
Sent: Tuesday, November 26, 2013 3:56 PM
To: Linux'la ilgili sınırsız tartışma ve haberleşme listesidir
Subject: [Linux-sohbet] Re: Pardus Topluluk Sürümü 2.1 hakkında

Coşkun Bey,
O halde eğer siz Cahit Bey'e ulaşabiliyorsanız naçizane bir tavsiyem olacak.
Toplulukla iş yapılmak isteniyor ve geliştiricilerin katılımı bekleniyorsa;

sürümünü çıkarmak gerekeceğini öngörmüştüm

farklı bir yol izlemek istiyorum.

iyice özelleştirmek aklımdaki değişikliklerden biri.
gibi ifadeler okuyunca "en iyi biiz biliriz" size de haber veriyorum gibi
duruyor. Bu daha çok katılımcıları davetten ziyade "ben bunları yapıyorum" size
de haber veriyorum gibi olmuş.

Sevgiler,
Oytun

26 Kasım 2013 15:48 tarihinde Coskun AKTAS