29-11-2013 15:52 tarihinde, Sinan yazdı:
Şu sıralar bir Servis Yönetim Sistemi yazıyorum. Sahadaki elemanlar ve merkez arasında iletişimi sağlamak için yazılıyor. Sahada bayi müşterisinden aldığı bozuk ürünün bilgilerini Alıp sisteme girecek ve takip yapısı oluşturulacak. Şu anda her şey kağıt üzerinde ve basit excel tabloyla dönüyor.

Bu sistemi kurarak yeni bir bölüm olarak Servisler diye açıp kullanabilir miyiz? Var mı böyle imkanları ?

Merhaba,
Bu konuda GLPI'ı inceleyin isterseniz. Envantere kayıtlı ürün üzerinden oluşturulan çağrı sistemi işinizi görür gibi. Başka ihtiyaçlarınızı da karşılayabilecek, bir çok özelliği ile beğenerek kullandığımız güzel bir sistem.

--
Saygılar,
Aytekin Aygün