Arkadaşlar merhaba,
Çalıştığım şirketin bir fotğoraf kulübü var ve bu kulüp içersinde çeşitli
etkinliklerimiz oluyor.
Çoğu zaman etkinliklerimiz gezi üzerine olsa da ara ara düzenlediğimiz
eğitimlerimiz de oluyor. İşte fotoğraf çekimi, ışık, kadraj gibi konularda
temel eğitimlerden tutunda, gün ışığında portre gibi ileri konulara kadar.

Bir süredir arkadaşlarımızın ve benim ortak bir talebimiz fotoğraf
düzenleyebilmek adına photoshop veya benzeri bir uygulama öğrenmekti. Ancak
Photoshop'un lisans ücretleri uçuk olduğu için ve Gimp'in açık kaynak
olmasından ötürü ben Gimp'i önerdim.
Gimp ile temel seviyeden tutunda ileri seviyelere kadar fotoğraf düzenleme
eğitimi verebilecek olan bir arkadaşımız veya bir tanıdığınız var mıdır?
Varsa bizlere ne gibi referanslar sağlayabilir? Kendisinin referanslarını
fotoğraf kulübümüze sunduktan sonra uygun görülürse çalışabilmek isteriz.
Eğitim lokasyonu İstanbul Anadolu yakasında olacaktır. Eğer olurda
anlaşılırsa.

--
Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59