Ya çok alakasız mı olur bilmiyorum ama geçen yıl Genel Kurmay Başkanı İlker
BAŞBUĞ un örgüt lideri olması gibi bir haber ile tv de karşılaşmıştık.
Hatta gündemdeki Karikatür dergilerinin birinin kapağında çok da güzel bir
espiri dile getirilmişti.
Yakında bizim Torvalds içinde bun abenzer espiriler dönerse şaşırmamak
gerek...
Sevgiler "SARI"

24 Aralık 2013 19:16 tarihinde Zeki Bildirici