Operatörün modeminizin ayarlarını otomatik değiştirme imkanı var, özellikle
operatörden promosyon olarak alınan modemlerde.
Ama operatör yapsa yapsa kendi dns'ine yönlendirir.
Sizin ayarlarınızı başkası kurcalamış.
Tavsiyem, modeminizin firmware'ini üretici sitesinden yeniden yükleyin ve
yönetim arabirimine dışardan erişimi kapatın