Şahsen son günlerde ofiste kullandığımız proxy sunucusu arkasından google'a
erişirken SSL ile ilgili tam olarak anlamadığım bir hata alıyoruz. Ancak
ilgili sorun sadece google ve google ürünlerine ulaşmaya çalışırken oluyor.
Google'ın ABD dışındaki ülkere karşı insan hakları konusundaki katı
tutumunuda göz önünde bulundurarak SSL sertifiklarının arasına geçmeye
çalışıldığına dair kötü karanlık bir güdü harekete geçmiş durumda içimde.

Sorunun servis sağlayıcı tarafında olduğuna eminiz. Zira hem üstlerim hem
de proxy sunucusunun sağlayıcısı sunucularımızı gözden geçirdi. Ancak neden
kaynaklandığına dair birşeyler bulamadılar.

Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59