Bence önsesinde nasil / nedir öğrenin. Basit sorlar sormak yerine "
BGP yaparsan karsi ISP AS numrasini dogru girmeme ragmen route tables
dolmuyor." gibi. NAT ne olduğunu src,dst,masquerade arasindaki
farklari okuyarak öğrenin. Bahsetmiş oldugunuz ürünle ilgili forum
olmasi gerekiyor. Wiki yararlanabilrisiniz. Ancak bahsetmiş oldugunuz
sistemde "iptables" kullanmaktadir. Oncelikle iptables ogrenirseniz
bahsetiginiz ürünüde ogrenmiş olursunuz. Mümkün olduğunca özgür olmak
lazim.