Aslında buradaki kitapların tamamının epub ve mobi formatlarında
yayınlanması sanıyorum okunurluğunu artıracaktır. :) bir ara hepsini
sırasıyla çekip mobi yada epuba dönüştürmek üzerine bir çalışma yapmak son
derece hoş olabilir.

6 Şubat 2015 14:22 tarihinde Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicas...@gmail.com>

Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59