Saldırı sorunun varsa cloudflare kullanın derim.
Hosting şirketleri ne kadar iyi olursa olsun 20-30 dolar için size
gelen saldırı ile uğraşmaz.

Sunucu müşterisi bile olsanı uğraşmaz çünkü
saldırı ddos ise korunmak genellikle maliyetli ve kesin çözümü
olmayan saldırılar.

Kişisel tavsiyem kaliteli bir şirketten hosting veya sanal
sunucu alın ve cloudflare ile birlikte kullanın.

Şirket tavsiyesi olarak netdirekt vargonen gibi izmir
şirketlerini tavsiye edebilirim.

iyi çalışmalar.