Merhaba,

Linux'la, özgür yazilimla ya da genel olarak bilgisayarla, bilisimle ilgili
bildiginiz tekerlemeler var midir? Calistigim firmayla birlikte
katilacagimiz bir organizasyonda, firmada konusulan dillerden tekerlemeleri
kullanarak promosyon ürünleri dagitacagiz, Türkçe tekerlemeler için de
buraya sorayim dedim. Google'da biraz arama yaptim. Ama "şemsi paşa
pasajında sesi büzüşesiceler"den daha orjinal seyler pek cikmadi.

Listede gürültü olacagini dusunenler varsa söylerlerse sevinirim, bu
durumda özelden akliniza gelenleri gondermenizi rica edecegim.

Ilgilenen herkese tesekkurler.

Ingilizce örnek vermek gerekirse mesela:
Linux laments liking lisp language lexicons, loathing the lousy limits of
the language.

Önerilerinizi bekliyorum. (=

Serdar Dalgıç <serdar.dal...@linux.org.tr>
Linux Kullanıcıları Derneği