Merhaba,

Bu konuda verdiğiniz gönüllü ücretsiz eğitim ve isteğinizi taktir ettim
doğrusu.. Her zaman FreePBX’i kurcalamak istemişimdir ve hiç zaman
bulamamışımdır. Bu eğitime katılmak isterim, hatta lokasyon olarak oldukça
yakınmışım.

Eğitim saatleri ile ilgili bilgi vermeniz mümkün mü ?

24 Haziran 2015 23:01 tarihinde Aykut Sağlam <aykut.sag...@empatiq.com>

İyi çalışmalar.