Merhaba,

Teşekkür ederim, 2010'dan bu yana dönem dönem bu etkinlikleri yapıyoruz.
VoIP teknolojilerinin yaygınlaşması için elimizden geldiği kadar çaba
sarfediyoruz.

Ofisimizde VoIP atölyesinde her zaman kapımız açık, IP telefon, santral
gibi ürünleri istediğiniz zaman gelip kurcalayabilirsiniz. Teknoloji
bölümündeki arkadaşlarım da size yardımcı olabilirler.

Çarsamba ve Cumartesi günleri ogleden sonra yapıyoruz. Başvuru taleplerine
göre başka günlerde yada yeterli katılım olursa şehir dışında da yapıyoruz.

Saygılarımla / Regards,

*Aykut SAGLAM*

<http://www.empatiq.com/>
Anadolu Hisarı Göksu Villaları Kaktus Sk. B181-A Beykoz İSTANBUL
T: 0 216 222 2500 | M: 0 532 707 8797
www.empatiq.com | skype: aykutsaglam |
<http://www.facebook.com/empatiqiletisim>
<http://www.twitter.com/empatiqiletisim>