Merhaba,

Daha önce de bir kaç kez duyurusunu yaptığım Open Source PBX
yazılımlarından FreePBX ve Elastix içeriğinde pratik eğitimlerimizde 2000
katılımı devirdik, desteğiniz için teşekkür ederiz. Özellikle bilgi işlem
uzmanlarının VoIP teknolojileri konusunda donanım sahibi olmasını
hedefleyen eğitimlerimiz Türkiye'nin ilk halka açık  VoIP atölyesi
sloganıyla tanıttığımız eğitim odasında gerçekleşiyor. Katılım sağlayan
bilgi işlem uzmanlarının yönettiği sistemlere VoIP altyapısında çalışan
santral sistemlerini de kazandırmak istiyoruz. Şimdilik İstanbul Kavacık
ofisimizde gerçekleştirdiğimiz eğitimleri Eylül ayı içerisinde FreePBX
sayfasından duyurulacak ilk Türkçe Webinar ile şehir dışında bizlere
ulaşamayan arkadaşlarımıza da ulaştıracağız. Tekrarlıyorum, eğer yeterli
talep oluşursa bizleri misafir edebilecek şehirlere de memnuniyetle
gelebiliriz.

Eğitimler konusunda sorularınız için sayfamızdaki Online Chat bölümünündan
yanıt alabilirsiniz. Başvurular için ise asagıdaki linki kullanırsanız
sevinirim.

http://www.empatiq.com/egitim-genel-egitim-basvuru-formu

Saygılarımla

*Aykut SAGLAM*