Sitenin en altında yer alan mesaj;

*"PTS, Özgür Yazılım Felsefesine Uygun Olarak Gönüllüler
<http://www.portal.pardustopluluk.org/yonetim/takimlar> Tarafından
Geliştirilmektedir. Pardus Topluluk Sürümünün "Pardus" isim hakkı
dışında Tübitak/Ulakbim <http://ulakbim.tubitak.gov.tr/> ile resmi veya
gayri resmi bir bağı bulunmamaktadır."*

OdaTV'nin web sitesinde de aksine Tübitak çalıştayı denilmiş. Yani bu demek
oluyor ki; X kişisi çıkıp herhangi bir Y cümlesi kurabilir. Bunu da bu
ülkede söylendi diye başka konulara cevap niteliğinde göstermeniz hoş
olmamış.

Her ne kadar bu listede siyasi içerikli mesajların olmaması gerektiğine
inansam da; oy vermemizde her zaman *fayda* var.

Saygılar,

> Pardus çalıştayında "Önce Allah rızası için daha sonra Özgür yazılım
> için" dendiği ülkede Linux-SOHBET listesine bir mail gelmiş lütfen oy
> kullanın diyen. "Hak" kısmınndan hoşlanmasam da, ben bunda bir sakınca
> görmüyorum.
>

> Unutmayalım, unutturmayalım.
>
> Kaynak: http://odatv.com/once-allah-sonra-ozgur-yazilim-1812141200.html

> ilgisi

Halid ALTUNER
Sr. Linux System Engineer & System Architect
e: ha...@halid.org
w: www.halid.org
p: +90-5302356712
P Yazdırmadan önce çevreyi düşününüz / Think about the environment before
printing