Zeki Bey,

Bu durumu yazılımsal olarak aşmak şöyle mümkün:

USB stick microcontroller (mikrodenetleyici) ve memory olmak üzere iki
kısımdan oluşuyor.

Readonly hatası kesin olarak mikrodenetleyici yazılımının birşekilde
(genellikle kullanım anında ayrılması veya voltaj sorunları) bozulmasından
kaynaklanıyor.

Stick'in mikrodenetleyicisinin yeniden programlanması gerekli.Bunun için
uyumlu bir programlayıcı (yazılım) ve firmware'e ihtiyacınız var.

Öncelikle stick'in vid (vendor id) ve pid (product id) numaralarını tespit
etmeli ve buna göre uygun firmware ve yazıcıyı bulmalısınız.

Şu sayfalar işinize yararyacaktır.

http://www.rmprepusb.com/tutorials/repair-your-usb-flash-drive
http://sburke.eu/blog/2013/01/usb-disk-is-write-protected-cannot-forma/

Özgür Koca