Her tarafı backdoor olan Google, Dropbox gibi hizmetleri kullanmayı
bırakarak başlayabilirsiniz. Yarın öbür gün şifreleme yaptığınız için size
hizmet vermeyi bırakmayacaklarının garantisi yok. Gpg ile şifrelediğimiz
emailleri spama göndermeyi çok iyi biliyor çünkü google :)

5 dolara bir sunucu kiralayın ve ownCloud kurarak Dosya, Takvim, Rehber
hizmetlerine sahip olun. Hatta mailinabox.email ile kendi e-posta
sunucunuzu da kurabilirsiniz. Sadece bir kaç adımda.

4 Ocak 2016 22:42 tarihinde Mehmet Recep Turkoglu <meh...@turkoglu.me>

Güven Atbakan
0532 433 87 16
http://www.guvenatbakan.com