merhaba,
Öncelikle dikkatsiz okuyucuları uyarayım, aşağıdaki linki bulunan sayfada
Facebook girişi yapmayın!

Facebook sayfamıza şöyle bir mesaj geldi:

"Bu sayfa hakkında çok yoğun şikayetler aldık. Facebook ilke ve standartlarına
aykırı yayınlar tespit ettik Sayfanız erişime kapatılacaktır. Eğer bunun yanlış
olduğunu düşünüyorsanız , Detaylı bilgi ve itiraz işlemleri için : Aşağıdaki
destek panomuzdan DETAYLAR bölümünden işleminizi yapınız
www.facebookdestek.hascoding.com
Facebook Destek Ekibi"
bu mesajın facebook'tan gelmediğini anlamak zor değil. linkini verdiği sayfada
FB girişi yapılmasını talep ediyor. sonrasında da çok iyi şeyler yaptığını
sanmıyorum. sık kullanılan bir dolandırıcılık yöntemi olduğunu biliyorum.

beni asıl şaşırtan bu sayfayı yapan (ve muhtemelen adı Hasan Eryılmaz olan)
embesilin hosting ve programlama işi yapıyor olması ve hatta "HasanAY Linux"
adında bir dağıtım çıkarması. acaba kendisi aramızda mı?

hascoding.com sitesinde adresi, telefon numarası vs de açıkça yazıyor.

Eski Kacerli Mah. Kır Sok. No:5 Emirdağ / Afyon 03600
0 (553) 579-26-91
cont...@hascoding.com
https://www.facebook.com/psikolojikwebmasterhttp://hasaneryilmaz.blogspot.com.tr

cin olmadan adam çarpmaya çalışan bu terbiyesize ne yapmak gerek?

sevgiler...Mustafa