Üstüme alındığım için cevap hakkımın doğduğunu düşünüyorum.

Lafımı çarpıtarak bu yapılan şaklabanlıklara gevezelik dediğim için beni
savaşa arka çıkmakla suçlamanız hoş olmuyor. Barış için Mühendis'ler imza
toplayalım demek ne kamoyu yaratır nede gerçekten işe yarar. Barış bir
konseptir, savaş bir eylem. ikisi bir birinin zıttı kavram bile değildir.
Buyrun o konsepti doldurun dediğim için beni kana susamış, savaş yanlısı
GÖSTEREMEZSİNİZ.

Savaşa karşıyım, keşke ameliyat masası dışında kimsenin bir damla  kanı
dökülmese ama boş gevezeliğe daha da karşıyım.

Şimdi "Barış için mühendisler" diye bir bildirgeye imza attığımız zaman
"Ben kan dökülmesine karşı duruş koydum, sanalda bir yerde adım yazıyor
artık." şeklinde vicdan rahatlatıcıya karşı olmak savaşa kan dökülmesine
destek olmaksa buyursun olsun.

Benim gözümde Kuzey ve Güney Kore, Arjantin ve İngiltere, İsrail ve
Filistin, Somali, Irak, Suriye, Türkiye... arasında fark yok. Boş gevezelik
ile hiç birisinde sorunların çözülmeyeceğini biliyorum.

Yüzlerce yıllık sorunları bir bildirgeye imza atarak kimse çözemez, bu
imzalar soruna benzin dökmek dışında hiç bir işede yaramaz.

Eğer içi dolu bir öneriniz varsa destek olalım yoksa Kuzey ve Güney Kore'yi
barıştırma konusunda size kolay gelsin.