Merhaba,

Ben Projelerle PHP7 kitabinin yazariyim. Eskisehir'den ogrenci bir arkadas
eskisehirde ucretsiz kodlama egitimi alabilecegim bir yer var mi diye
sordu. Ben de twitterdan paylastim bu soruyu, her ilde olarak. Bu yuzden
gonullu egitim vermek, almak ve mekan sponsoru olmak isteyenler icin bir
google form olusturdum.  Inanilmaz bir ilgi olustu. 124 kisi egitim vermeye
gonullu oldu degisik illerden, 820 kisi egitim almak icin form doldurdular.
Ben daha onceden 2ser saatlik html ve css egitimleri vermistim hic
bilmeyenler seviyesine, bu tarz giris seviyesi egitimler ozellikle iletisim
yetengimizi gelistiriyor muhendisler olarak. Iki uc hafta icinde siniflari
dagitip egitimleri duyurmayi planliyorum mekanlari bulabilirsek. Mekan
formu burda:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7PoOpNLu8oOu3p4bkEfbH7KXpG5tdnFniVRJKJUFfEbPZTA/viewform?usp=sf_link

Seviye basit giris seviyesi oldugundan ucretsiz olmasinda bir sakinca
gormuyorum, amac insanlari yuzeysel olarak kodlamayla  tanistirmak
korkularini atmalarini saglamak. Ozellikle kadinlar icin cok onemli
oldugunu dusunuyorum.

Su anda Denizli ve istanbulda projeksiyonu olan mekan sponsorlari bulundu,
22 egitim verecek gonullu arkadas mekan bulabileceklerini belirttiler
ayrica.

Egitim sonucunda sertifika vs. veremeyecegimizi de duyurdum, burada amac
kagit parcasi degil, bilgi paylasma kulturunu arttirmak.

Katkilariniz olursa tesekkur ederim, Mail biraz daginik olduysa kusura
bakmayin, isyerinden yaziyorum,

Iyi calismalar,
Midori Kocak
--