Birkaç aylık denemeden sonra tecrübemi paylaşayım:

1. Portmap.io'ya güvenmeye kalkmayın, bir şekilde o port yönlendirmesi
bir süre sonra çalışmadığında yönlendirmeyi tamir etme şansınız yok,
konfigürasyonu silip tekrar oluşturmaya kalktığınızda rastgele başka
bir port veriyor.

2. VPN doğru çözümmüş gerçekten. Fakat "sabit IP veren VPN" diye bişey
varmış, VPN'den kastınızın bu tip VPN olduğunu yeni anlıyorum.
staticvpnip.com'u başarılı buldum.

Görüşmek üzere.

Cerem Cem ASLAN <cerem...@ceremcem.net>, 27 Ara 2018 Per, 23:55