Merhabalar,
NAS makina dediğinizi anladım. Ama ben araya bir başka konu sıkıştırmıştım :) Konu burada koptu sanırım?

Vatan Bilgisayar'da gezerken 2TB'lik yedekleme üniteleri gördüm. Hem USB hemde doğrudan ağa bağlanabiliyorlar. Ben bunların kullanımını sormuştum... Deneyen birileri belki vardır diye...?!

Kolay gelsin,
Mucip:)

Omer Barlas yazmış:
Mucibirahman İLBUĞA @ 18-11-2008 21:53:
Selamlar,
Nasıl yani??? Linuxlar ile kullanmak için üzerinde sistem yada yazılım
mı var? Tam olarak anlayamadım?!

hocam, nasıl okudunuz anlamadım ama sonuç itibari ile NAS makinalarda birer
bilgisayar ve üzerlerinde samba ve nfs çalışıyor. herhangi bir makinada ki
paylaşımı kullanır gibi kullanabilirsiniz, ama spesifik olarak sadece
paylaşım işi yaptığı için daha performanslı çalışır.