Squid ayarlarında yardımcı program olarak squidguard olarak ayarladınız
değilmi ..
Squid guard ın kullandığı default port 3128 dir ve genelde yardımcı
programların portuda 8080 olarak ayarlıdır.web tarayıcınızın ayarlarını
yaparken port ayarlrına dikkat edin.Eğer 3128 olarak ayarladıysanız
squidGuard daki ayarlar geçerli olmaz .

<<image.jpg>>

<<image.jpg>>