ben bunların değerlerini yüksek tutuyorum zaten ancak, 256 üzerinde client
geldiğinde server busy görmesin istiyorum. elimdeki alet 256 max client
gördüğünde işlemcisi %30 larda gezecek bişey. (elimdeki eski makinem donanım
olarak yetmediği için donanım upgrade yaptım ve tahmini konuşuyorum.)
doğrudan soruyorum
max client 700 civarı bişey yapmak istiyorum. nasıl yapabilirim?

/**
* @author Atıf CEYLAN
* Software Developer
* http://www.atifceylan.com