Merhaba,
mcrypt bir php modülü olarak yüklenmiş ve kullanılabiliyor olmalıdır.
kullandığınız işletim sistemine göre bu modülü paket yöneticinizden
kurabilirsiniz. debian, ubuntu kullanıyorsanız, "apt-get install
php5-mcrypt" redhat,centos,fedora sürümlerinde ise yum install
php-mcrypt komutları ile kurabilirsiniz. eğer php'yi derlediyseniz o
zaman make clean yaptıktan sonra ./configure --with-mcrypt="mcrypt
include dizini"  diğer parametreler şeklinde konfigure edip yeniden
derlemeniz gerekiyor.

not: derleme işlemi için mcrypt kitaplığının development dosyalarına
ihtiyacınız olacak.
debian, ubuntu için "apt-get install libmcrypt-dev" redhat,centos,fedora
için "yum install libmcrypt-devel".

kolay gelsin.

/**
* @author Atıf CEYLAN