Selam arkadaslar,

ADSL hizmeti alan bir isletmede bir mail sunucu barindirmak istiyorum, ancak
neredeyse tum ADSL ipleri spam listelerinde oldugu icin bu pekte olasi
gorunmuyor.

Bir servis saglayicidan mx kaydini yaptirip ki domain kaydimin oldugu servis
saglayici bu, localdeki mail sunucumu servis saglayicinin bana verecegi
relay hizmetiyle ayarlasam, giden maillerim gene spama dusecekmidir.

Yada baska bir cozum yolu bulabilirmiyim.

Onerileriniz icin simdiden tesekkurler.

--
Ahmet ATES
Neziroglu Motorlu Araclar