ozgurse...@ozgursevgi.com wrote:
> Merhabalar ben centos 5.2 kurdum. Alm?? Oldugum Alan adlar?m var Bu
> alan adlar?m? kendi sunucumda hosting olarak ve nameserver olarak
> bar?nd?rmak istiyorum gshdsl 4 Mbps baglant?m var. kendi alan
> adlar?m?n?n nameserver (ns1.kendikaydi.com ve hosting hizmetini kendim
> vermek istiyorum. bunun için yapt???m ara?t?rmalarda çözüm bulamad?m.
> bind kurulumunu ve bind ayarlar?n? yapm?? olmama ragmen çözümlemi?
> de?ilim. özgürkarata? anlat?m? olsun.
> http://www.server-world.info/en/note?os=ce5&p=dns&f=2 olsun bir çözüm
> bulamad?m.
> [...]

Ben de aynı soruna çözüm aramıştım ancak, mutlaka sunucuyu gösteren
domaini bir şekilde sunucuya yönlendirmek gerekiyor. Benim domaini
aldığım şirketin kontrol panelinde sadece ip girebileceğim bir alan
yoktu ama ücretsiz ns kaydı yapıyorlardı, iki ns kaydı yapıp, domainin
ns değerine kendisini(ns1.domain, ns2.domain) girdim. Sonrasında ise bir
sorun kalmadı. Ip olayına gelince ise, sunucunun yapılandırılmasında iç
ip kullanacaksınız ancak kontrol panelinin yapılandırılması için dış ip
kullanılmalı diye düşünüyorum.