From: "Cafer "Şimşek"" <c...@cafer.org>
To: <linux-sunucu@liste.linux.org.tr>
Sent: Tuesday, February 17, 2009 3:22 PM
Subject: [Linux-sunucu] Re: SMTP de Birden Fazla RCPT To

Merhaba Okan Bey,

SPF, bir domain için yetkili "gönderici" mail sunucuları belirlemeye
yarar.

Domain'nin dns kayıtlarına TXT tipinde bir kayıt eklenir ve bu kayıtda
"bu domainden çıkan mailler şu ip adres(ler)inden çıkıyorsa güvenilirdir"
demeye yarar.

Daha ayrıntılı bilgiye ve spf kaydı oluşturma sihirbazına şu adreslerden
erişebilirsiniz:

http://www.openspf.org/

http://www.microsoft.com/mscorp/safety/content/technologies/senderid/wizard/

Sevgiler.