Omer Barlas wrote On 06-03-2009 11:31:
> Cagri Ersen @ On 06-03-2009 11:23:
>
> çok ciddi güvenlik açıklı bir script, *kesinlikle* sistemden
> uzaklaştırılmalı, sistemim 2 kez ele geçirilme riskiyle karşılaştı.

Katılıyorum. Benim posta sunucumu roundcube yüzünden ele geçirdiler sunucuyu
baştan kurmak zorunda kaldım. Şimdilik sistemde bir webmail yok, hala ne
kurayım diye araştırıyorum. Kuracak olursam da herhalde ya ayrı bir sanal
makineye veya htaccess ile şifreli bir dizine kurarım, ama bu da kullanıcılara
zor olur..

--
Alper Oguz
alp...@oguz.biz