Merhabalar,

Çoğumuzun bildiği gibi Türk Telekom dinamik ip kullanıcıları için smtp portunu
kapatma hazırlıkları yapıyor. Son dakikaya kalmadan, önceden hazırlık
yapabilmek adına kendimce denemelere başladım.

İlk olarak master.cf içerisinden submission satırını aktif ettim ve
firewall'umdan da 587 yi içeriye yönlendirdim. Bu durumda sistem 25 den nasıl
çalışıyorsa 587 den de aynen öyle çalışmaya devam ediyor. Halbuki 587'den gelen
bağlantılarda illaki auth olacaksın demesi gerek diye düşünüyorum.

Düşüncem doğru ise ne yapmalıyım ?